Total Pageviews

Dunia dan cintaku

Tuesday, August 3, 2010

| | |
Salam semua,

Blog ni aku buat selepas mendapat semangat drp seorang kawan yang sangat bermakna pada aku. Thanks to Wahida yang sentiasa berikan aku support dan semangat. Walaupun lama kita terpisah, tp kepercayaan hang pada aku...amat aku junjung tinggi.

Menyahut cabaran dan sokongan hang, aku hasilkan blog ni untuk berkongsi luahan perasaan dan ilham aku.

Aku cintakan penulisan, bila menulis aku bagaikan dalam dunia aku sendiri. Aku boleh jadi apa yg aku mahu atau buat apa yg x boleh aku buat dlm dunia sebenar.

Tulisan aku x sehebat penulis2 yang dah menerbitkan karya mereka, tp sekurang-kurangnya aku ada sedikit bakat untuk aku persembahkan buat hiburan kepada diri sendiri dan juga sesiapa yang ingin membaca.

0 comments:

Followers